Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití dramatické výchovy v hodinách literární výchovy ve 2. třídě ZŠ
Hájková, Lenka ; Hanyš Holemá, Irena (vedoucí práce) ; Svobodová, Radmila (oponent)
NÁZEV: Využití dramatické výchovy v hodinách literární výchovy ve 2. třídě ZŠ AUTOR: Lenka Hájková KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá využitím dramatické výchovy v hodinách literární výchovy ve 2. třídě základní školy. Srovnává dvě druhé třídy na základní škole k porozumění hlavní myšlenky v pohádkách s ponaučením skrz dramatickou výchovu a metodou čtení s otázkami. Teoretická část je zaměřena na dramatickou výchovu, na její metody, techniky, průpravné hry a cvičení, RVP a literární výchovu. Základem praktické části byla realizace 5 vyučovacích hodin v dramatické výchově a 5 vyučovacích hodin literární výchovy ve dvou druhých třídách na 5 pohádkách s ponaučením. Po 14 dnech následoval test a zjištění, zda dramatická výchova přispívá v hodinách literárních ke zlepšení a pochopení látky. KLÍČOVÁ SLOVA: Dramatická výchova, literární výchova, příprava hodin, ověření v praxi, reflexe

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.